نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس
سرخط خبرها

چرا «ال جی» از دنیای تلفن‌های همراه خداحافظی کرد؟

  • کد خبر: ۶۳۹۰۴
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
چرا «ال جی» از دنیای تلفن‌های همراه خداحافظی کرد؟
شرکت کره‌ای LG پس از سال‌ها زیان دهی در بازار رقابتی تلفن‌های همراه هوشمند از آن خداحافطی کرد. شرکتی که پرچم دار‌های اندرویدی زیادی را به بازار عرضه کرده بود اعلام کرده است تا مدتی به عرضه و پشتیبانی از مدل‌های قدیمی خود ادامه خواهد داد. خداحافظی شرکتی که در سال ۲۰۱۳ رتبه سوم برترین تولیدکننده تلفن‌های همراه هوشمند را در اختیار داشت برای تحلیلگران نیز کمی عجیب به نظر می‌رسید.
نجفی | شهرآرانیوز - شرکت کره‌ای LG پس از سال‌ها زیان دهی در بازار رقابتی تلفن‌های همراه هوشمند از آن خداحافطی کرد. شرکتی که پرچم دار‌های اندرویدی زیادی را به بازار عرضه کرده بود اعلام کرده است تا مدتی به عرضه و پشتیبانی از مدل‌های قدیمی خود ادامه خواهد داد. خداحافظی شرکتی که در سال ۲۰۱۳ رتبه سوم برترین تولیدکننده تلفن‌های همراه هوشمند را در اختیار داشت برای تحلیلگران نیز کمی عجیب به نظر می‌رسید.
 
مقامات این شرکت اعلام کرده اند می‌خواهند با فاصله گرفتن از بازار رقابتی تلفن‌های همراه، منابع خود را در حوزه قطعات خودرو‌های برقی، هوشمندسازی منازل، روباتیک، هوش مصنوعی و راهکار‌های هوشمند برای توسعه کسب و کار‌ها متمرکز خواهد کرد. حذف محصولات LG با عرضه تولیدات برند‌های شیائومی و Oppo کشور چین به تدریج از بازار جهانی رقم خورد تا جایی که در سال ۲۰۲۰ این شرکت در میان ۷ شرکت برتر قرار نداشت. اگر چه محصولات این شرکت پس از اپل و سامسونگ در آمریکا جزو محبوب‌ترین‌ها بود، اما به زودی سامسونگ جای آن را در بازار ایالات متحده می‌گیرد. محصولات LG تا آخرین روز‌های فعالیت شاخص و در نوع خود با کیفیت بودند. برای نمونه، سال گذشته این شرکت با عرضه نسخه ۵G مدل WING آمادگی کامل داشت در بازار نسل بعدی شبکه‌های ارتباطی نیز حضور فعال داشته باشد. آخرین محصول این شرکت که با چرخش نوددرجه‌ای صفحه نمایش آن به راحتی به تبلت تبدیل می‌شود، در اذهان کاربران می‌توانست ماندگار شود که با تصمیم مدیران این شرکت برای تعطیلی واحد تلفن‌های همراه آن به نظر می‌رسد عرضه آن نیز در هاله‌ای از ابهام باقی بماند. شاید نزدیک‌ترین حوزه به تلفن‌های همراه که باز هم نام LG را برای کاربران تداعی کند تلاش برای توسعه شبکه ۶G در آینده باشد. تحلیلگران این اقدام LG را شجاعانه و به مثابه باز کردن وزنه‌های اضافه از بالن رو به صعود این شرکت توصیف می‌کنند.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->